13 Şubat 2014 Perşembe

COLORFUL HEALTH



    Bakmayın öyle ekmek tarifi falan verdiğime, bu sıralar genel olarak sağlıklı beslenmeye çalışıyorum. Özellikle akşamları olabildiğince hafif yemeklerle geçiştirmeye çalışıyorum.Yemek yapmaya üşendiğim zamanlarda da salata yardımıma koşuyor elbette, hem hafif hem lezzetli hem de pratik oluşuyla :)

   Çoğu yerde söylenir eğer salata öğün şeklinde yeniyorsa içinde protein barındıran bir seçenek de olmalı diye, ben de bazen ton balığı bazen tavuk parçaları ile protein ilavesi yapıyorum ama bunların hiçbirisi yoksa da en azından peynir ekleyerek daha zengin hale getiriyorum. Bu sefer de peynir ve ceviz ilave ettim, ceviz aşığı bir insan olarak çoğu şeye ceviz koyuyorum ama salataya bambaşka bir tat katıyor mutlaka deneyin.













 Böyle az kalorili, bol sağlıklı nice nice günlere !  :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder