4 Ocak 2014 Cumartesi

HANDMADE PART 2



 
    Yine kavanoz temalı bir postla karşınızdayım :) Daha önceki yaptığım kavanoz süsleme girişimimden memnun kalmıştım ve cam boyası bulduğum zaman bu sefer tamamını boyayacağımı söylemiştim. Cam boyası bulur bulmaz kaptım bir tane. Böylece dekupaj desenlerimi de kullanmak için fırsat çıktı. Üstelik düşündüğümden de kolay oldu, beni hiç zorlamadan boyandı. Böyle şeyler yaparken kendimden geçiyorum. zamanı unutuyorum, ah ben güzel sanatlar okuyacak insanmışım :)  Hadi o zaman ayrıntılara buyrun.
 




   Önceki malzemelere cam boyası ve ponpon fırça eklendi. Her renk cam boyası var, ben bebek mavisiyle şansımı denemek istedim. Cupcake desenleriyle bebek mavisi rengi oldukça tatlı durdu.

 
  Kavanozu boyamak için kavanozu tutkalın üzerine koyup elimi içine geçirdim böylece rahatlıkla altı ve kenarları boyandı. Ponpon fırçayla boyamak çok kolaymış, ben 3 kat yaptım tam rengini belli etsin diye. Katların arasında 15 dk civarı bekledim.
  Kapağı da önce kavanozdan çıkarıp boyadım fakat tutmak zor olduğu için kavanozun tüm katları bitip kuruduktan sonra kapağı taktım ve öyle tekrar 2 kat boyadım. Kapak kavanoza takılıyken çok daha rahat boyanıyor.


Kapağı ve kavanozu boyayıp tamamen kurusunlar diye yarım saat civarı bekledikten sonra dekupaj işlemine geçtim. Desenin arkasına dekupaj tutkalı sürerek olmasını istediğim şekilde kavanoza yapıştırdım ve desenin üzerinden tekrar tutkal geçtim ki tamamen sabitlensin. İlk sürülünce böyle görünüyor fakat kuruduktan sonra şeffaflaşıp kendini belli etmiyor.


  Vee işte bu da krumuş hali :) Bunu gündüz çektiğim için böyle renk farklılığı oldu fotoğraflarda. Gördüğünüz gibi tutkalın izi tamamen gitti ve desen kavanoza tamamen sabitlendi. Kırmızı kurdele kullanmaktan vazgeçip bu pembe puantiyeli kurdeleyi aldım daha çok yakıştı bebek mavisine.


   Bu sefer elim alıştığı için daha rahat yaptım, hiç zorlamadı beni. Yine çok güzel vakit geçirerek bu tatlı kavanozu ortaya çıkardım, dantelli kavanoza da artık öyle tek başına durmuyor yanına arkadaş çıktı :) Bu kavanozlar böyle çoğalacak gibi duruyor çünkü ben bu işi çok sevdim !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder