11 Ocak 2014 Cumartesi

FREEDOM,FINALLY !


 
        Günaydın ! Bu yazıyı güneşli harika bir İstanbul cumartesi sabahından yazıyorum :) Nihayet finallerim dün itibariyle bitti ve ben yeniden hayata dönmüş gibi hissediyorum. O kadar mutluyum ki uykuya çok düşkün olan ben günümü güzel değerlendirebilmek için erkenden uyandım. Kışın ortasındaki bu harika güneşi kaçırmamak lazım :)

      Final zamanı yapılan planları hayata geçirme zamanı şimdi. Arkadaşlarımla final zamanı motive olmak için planlar yaptık, ancak planlar sayesinde finallere katlanabildik. Deneyin çok etkili yöntem :) Ben uzun bir süre ev yüzü görmek istemiyorum, hatta bu yazıyı yazar yazmaz kendimi dışarı atmak istiyorum ! :) Yeni yıl kararlarımdan birisi de İstanbul'da hep gittiğim yerlerden ziyade yeni semtler, mekanlar keşfetmekti. İşte onu uygulamak için sabırsızlanıyorum çünkü İstanbul'da ve dünyada keşfedilecek çook yer var :)

     Hala final zamanında olanlar varsa onlara sabır, başarı ve motivasyon diliyorum. Ne kadar ağlayıp sızlansak da dayanın er veya geç bitiyor ! Motive olmak için bol bol plan yapın, ve de ne kadar bıkmış olursanız olun yine de çalışın kalmayın :) Benim için harika geçecek olan bu hafta sonunun herkes için böyle olmasını dileyerek yazımı sonlandırıyorum. Yaşasın özgürlük :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder