25 Ocak 2014 Cumartesi

ISTANBUL


   Alışılmış her şeyin kaçınılmaz olarak sıradanlaşması gibi İstanbul'da benim için sıradanlaşmaya başlamıştı son zamanlarda, fakat uzaklaşıp da özlemeye başlayınca, insanın elinde olmayan şeyin kaçınılmaz olarak değerinin artması gibi İstanbul'un da tekrar değeri arttı gözümde :)
 
   İstanbul'u sıradanlaştırmak, bu şehre yapılabilecek en büyük haksızlıklardan birisi olur. Bana İstanbul'da geçirilen her günün değerli, hayat dolu olduğunu hatırlatan bir günüme ait fotoğraflarım var bu postumda. Bunlara bakınca özlemim iyice arttı, dönmek için sabırsızlanıyorum !





  Finallerden sonra dolu dolu geçirdiğim tatil günlerimin sonuncusunu da güne erkenden başlayarak enfes bir şekilde geçirdim. İstanbul'dan kısa süreli de olsa uzaklaşacağımız için bu son günü hiç yerimizde durmayarak, hatta birbirinden çok alakasız yerlere giderek geçirdik.

  Bir tatil gününün layıkıyla başlaması için kahvaltı şart ! Bir de tepemizde sıcacık güneş, karşımızda deniz manzaramız varken küçük çaplı bir cennette gibiydik :)

 Çok yedik birazı erisin dedik, yemyeşil bu parkta yürüdük, o yediklerimize çok etkili olduğunu sanmasam da vicdan rahatlığı sağladı diyelim !



Arabaya atlayıp ne yapsak ne yapsak derken kendimizi Rumeli Hisarı'nın o denizle iç içe sahilinde bulduk, bulmuşken de uzun çaplı bir yürüyüş yaparak kahvaltıyı eritip akşam yemeğine yer açtık :)

Tatlı yemeden geçirdiğim tek bir gün hatırlamıyorum, her yerde her şekilde tatlıyı günüme dahil etmenin bir yolunu buluyorum, neyse zaten oldukça sağlıklı, kalorisiz bir şey tatlı. 

Köprünün bu ışıklı halini görünce bu şehirde yaşadığım için ne kadar şanslı olduğumu bir kez daha farkettim .

Bundan sonrası akşam yemeği ve sonrasında içilen birkaç kadeh şarapla devam etti ama ben akşamın tadını daha iyi çıkarmak için fotoğraflama işine son verip teknolojiyle bağımı kopardım.

İstanbul'da günün her saati için yapılabilecek o kadar şey var ki, bu şehir günün her saati yaşıyor ve bizleri de  aynı yaşam enerjisiyle dolduruyor. Ben bundan sonra yaşadığım bu güzel şehre haksızlık edip de onu sıradanlaştırmayacağım, çünkü İstanbul dünyanın en güzel şehirlerinden birisi :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder