7 Ocak 2014 Salı

NOWADAYS



 Bugünlerde pek mutlu olduğum söylenemez, malum final haftası diye bir gerçek var bütün öğrencilerin hayatında. Öğrencilik pek zor bir icraat değil kabul ediyorum, istediğin zaman okula gitmeme özgürlüğüne sahipsin, canın istedi mi yat uyu gitme :) Ama gerçekten final haftası denilen şey öğrenciliğin en korkunç yanı, hem ruhen hem fiziken insanı dağıtıyor.

   Çok karamsar bir giriş  oldu farkındayım ama ruh halim tam olarak böyle ve sanırım içimi dökmeye ihtiyacım varmış :) Bugünlerde finallerin yarattığı psikolojik etkiyle başa çıkmaya çalışırken kendimce bir savunma mekanizması geliştirdim ; fantastik dizi ve filmler. Evet kendimi fantastik dizilere ve filmlere verdim, izlerken finalleri unutmak, hayal dünyasında gezinmek çok tatlı geliyor. Bir nevi kaçış aslında :) İşte böyle bir tuh halinin sonunda fantastik dizi arayışımla birlikte keşfettiğim bir diziyi paylaşmak istedim.

  Çocukluğumdan beri fantastik kitap ve filmlere çok ilgim var, hatta bana kitap okuma alışkanlığını Harry Potter serisi kazandırdı. Hala da aynı şekilde bu tip hayal ürünü kitapları okumayı, filmlerini izlemeyi çok seviyorum. Keşfettiğim diziye gelecek olursak ismi Once Upon a Time, masalların favori giriş cümlesi :) Aynı ismi gibi masal aleminden esintiler sunuyor. Merak ettiyseniz sizi devama alalım.






     Masal alemiyle bu dünyayı iç içe anlatan bu diziyi çok sevdim. Masal kahramanlarının bir lanet ile dünyaya hapsoluşlarını anlatıyor. Pamuk Prenses'ten Cinderella'ya, Pinokyo'dan Gepetto'ya birçok masal kahramınını içinde barındıran bu dizi, bana özlediğim masalları yeniden yaşattı diyebilirim. Final zamanında aklımı böyle masal alemi ile uzaklaştırmak oldukça eğlenceli oluyor.


  Birçok masal kahramınını olaya dahil etmişler bu yüzden olaylar sürekli değişiyor bu da heyecanı hep canlı tutuyor, insanı sıkmıyor. Hatta dedim ki ne kadar çok bilmediğim masal kahramanı varmış böyle :)


    Dizide kahramanların hem bu dünyadaki hem de masal dünyasındaki yaşadıkları birlikte anlatılıyor bu da oldukça ilgi çekici bir detay.



   En sevdiğim bölüm Hansel ve Gretel masalının anlatıldığı bölümdü, onları yeniden hatırlamak çok keyifliydi :)




   Final zamanı kafamı oyalamak isteyen bu bünyeme ilaç gibi geldi bu dizi, eğer siz de masal karakterlerini özlediyseniz, bi süre bile olsa kafanızı sorunlardan uzaklaştırıp hayal alemine gitmek istiyorsanız, en önemlisi fantastik yapımlardan hoşlanıyorsanız, bu diziye şans verebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder