12 Ocak 2014 Pazar

LET'S COLOUR TO THE WINTER !



   Kim demiş kışın renkli giyilmez diye ? Çoğumuzun kafasında istemeden de olsa bu algı yatıyor, genelde koyu renklere yöneliyoruz kış mevsiminde. Ben de öyleyim genelde bordo, siyah, lacivert gibi renklere yöneliyorum fakat bu sıralar ruhum o kadar enerji dolu ki koyu kıyafetler bile giymek istemiyorum. Ben de ocak ayının ortasında montsuz(!) oturmamı sağlayacak kadar tatlı olan İstanbul güneşini fırsat bilerek bu beyaz elbise ile rengarenk kazağı giymek istedim. Altına da botlardan sıkılmış olan ayaklarımı mutlu eden bu mürdüm ayakkabıları giydim, pek mürdüm çıkmamış fotoğrafta ama tam bir mürdüm rengi bu ayakkabılarım.

   Güzel bir pazar gününü rengarenk geçirmek istedim çünkü bu kış bize çok cömert davranıyor, güneşi tepemizden eksik etmiyor :)


       Renkli bileklikler ve favori parfümüm olan Lolita kıyafetimin tamamlayıcıları oldular.


       Kışın favori aksesuarım şapkalar. Yumuşacık ponponlu bir şapkaya kim hayır diyebilir ki ! :)

     Ben rengarenk bir pazar günü geçirmek için hazırım. Tam ruh halime uygun, içimi enerjiyle dolduran bu şarkıyı da bu güzel güne armağan ediyorum :) Hepimize bol kahvaltılı, gezmeli, gülmeli pazarlar !





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder