17 Ocak 2014 Cuma

FANCY DINNER

 

   Upuzun ve bomboş bir tatil gününden herkese selam olsun ! Finallerin bitmesi ile girdiğim tatilim oldukça güzel başladı ve öyle de devam ediyor, gerçi hangi tatil güzel olmaz değil mi ? Yılbaşının üstünden 2 hafta geçmesine rağmen yılbaşı akşamı arkadaşlarımla hazırladığımız masamızı sizlerle bir türlü paylaşamamıştım, bu bomboş tatil günümü fırsat bilerek artık paylaşmalıyım diye düşündüm. Böyle bol yemeli içmeli bir masayla ve yılbaşı ağacının altında bizi bekleyen onlarca hediye ile yeni yıla girerek pek güzel bir başlangıç yaptık, devamı da böyle gelir diye umuyoruz ama hadi bakalım :)




   Yemek yapmayı da yemeyi de çok seviyorum sanırım siz de artık anlamışsınızdır bu düşkünlüğümü :) Yemek yaparken verdiğim özen kadar sunuma özen vermeye de dikkat ediyorum çünkü şık ve özenli bir sunum eşliğinde yediğim yemekten 2 kat daha fazla keyif alıyorum. Şanslıyım ki arkadaşlarım da benim gibi güzel masalar kurmayı, bu özenilmiş masalarda yemek yemeyi seviyorlar. Yılbaşında hazırladığımız bu masada ortak bir çabanın ürünü. Mezeleri , yemekleri, aperatifleri tek tek uğraşarak büyük bir özenle hazırladık ve zevkle mideye indirdik, hem de hiç pişmanlık duymadan ! :)


  Masadaki mezelerden ana yemeğe kadar her şeyi kendimiz hazırladık, bu rengarenk kanepeler de hem masamıza hem midemize renk kattılar :)

 
 Ana yemeklerimiz hala pişme aşamasındaydı bu sırada :)



Bu tek tek özenilmiş hediye paketleri de yakın arkadaşımın elinden çıkma, yeni yıl hediyesi dediğin böyle olur :)

    Benim için 2013 yılının pek güzel geçtiği söylenemez, yeni atılımlar yapamadığım, yerimde saydığım bir yıl oldu fakat yeni yıla o kadar özenli ve eğlenceli bir başlangıç yaptım ki devamının da öyle geleceğini hissediyorum, umutluyum 2014 yılından :)

    Gecikmeli de olsa yılbaşı masamızı sizinle paylaşmadan duramadım, sizler de sevdiğiniz insanlarla birlikte yediğiniz yemeklere, kurduğunuz masalara özenin, inanın çok eğlenceli ! Bu sene bolca böyle şık ve dolu dolu masalar kurmak dileğiyle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder