24 Mayıs 2014 Cumartesi

BATH&BODY WORKS


    Misler misi bir cumartesi gününden selamlar ! Yazın kendini hissettirmeye başladığı bugünler de benim de içim enerji dolu. Nasıl olmasın, en sevdiğim mevsim geliyor.

  Sizleri bu postumda son günlerdeki takıntımla tanıştıracağım gerçi biliyor olmanız çok muhtemel fakat bilmeyenler varsa tanışşın bu harika kokularla :) Bath&Body Works adından da anlaşılacağı gibi vücut için kremler, losyonlar, parfümler, duş jelleri üretiyor. Ama öyle 2 3 çeşit koku değil gerçekten onlarca ürün çeşitliliği var. Mağazaya girdiğim zaman 1 saat falan kendimden geçiyorum :)

  Son zamanlarda buraya ciddi anlamda dadandım sevgili arkadaşlar :) Vücut losyonları harika kokuyor böyle  sürünce kendi kolumu yeme isteği uyandırıyor ! Özellikle vücut losyonu ve vücut parfümünü birlikte kullanınca kalıcılık çok artıyor. Ürünlerin kalıcılığı oldukça memnun edici, ben mağazada sıkıp gece uyurken bile buram buram kokuyordum.

  *Bu post reklam amaçlı değil, tamamen kişisel aşkla hazırlanmıştır :)






 Ben mağazada deneyip eve geldiğimde hala harika koktuğumu gördüğümde ertesi gün gidip vucüt kremi ve vucüt parfümü şeklinde set aldım, bendeki Japanese cherry blossom. Seçmek çok zor hepsi birbirinden güzel kokuyor.



Bu güzellikler vücut parfümü. Kremi sürüp bir de üstüne bundan sıktığınız zaman kalıcılık ve yoğun koku artıyor.


Mumlar da oldukça çeşitliydi, kokuları çok yoğundu muhtemelen odayı da buram buram kokutacaklardır :) Pasta, cupcake tarzı kokular da vardı. Mumların fiyatı biraz yüksek ama 3 al 2 öde tarzı kampanyalarla almak isteyenler uyguna getirebilir.




Burası gerçekten çok çok tatlı bir mağaza, ben girince mutlu oluyorum ! Hem yumuşacık olayım hem de mis gibi kokayım diyorsanız buradan kremler, losyonlar, parfümler deneyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder