24 Temmuz 2014 Perşembe

DETOX DAY 2


Uyanıp da canımın hiçbir şey istemediği günleri vücuduma detox yaparak değerlendiriyorum. Bugün de o günlerden biriydi. Zaten yaz mevsiminin de yardımı var, pek öyle ağır şeyler yedirmiyor insana. Ben de tam hafif günümde olduğumu fakedince detox ile daha da hafifledim :) Daha önceden de yoğurt ağırlıklı bir detox yapmıştım, bugün ise meyvesi, sebzesi, suyu bol bir gün geçirdim.





Bugünümün baş aktörü limonlu naneli suydu, bayılıyorum ben böyle suya nane eklemeye :) Limon da ekleyince tadı aynı limonataya benzedi, yaz günleri için ideal ! Su zaten başlı başına sağlık, içine bir de limon nane ekleyince 2 kat güzelleşiyor, üstelik cilde çok faydalı.



Kahvaltım ise böyleydi, tabi hepsini yemedim, meyvede de şeker var unutmayalım :) Sevdiğiniz mevsim meyvelerinden güzel bir tabakla güne başlayabilirsiniz siz de. Ben meyve ile peynir yemeyi çok severim o yüzden peynir de kattım kahvaltıma, gerçi ben peyniri her şekilde severek yerim, her şeyin yanına yakışıyor.


Sabahımı meyve ile geçirdiğim için akşama kocaman bir kase salata yedim, meyve akşam yememeyi tercih ediyorum şeker içeriği yüzünden. Gün içinde de sürekli naneli suyumdan tükettim, çok hoşuma gidiyor suyu böyle içmek.


Böyle güzel şeyler tüketince insan daha enerjik oluyor gerçekten, keşke hep meyve sebze ağırlıklı beslenebilsem. Ben hamur işi ekmek vs yediğim günler hiç enerjik olamıyorum sürekli uyuklama halinde oluyorum. Renkler gerçekten vücudumuzu tazeliyor ! Ama en önemlisi su elbette, ne kadar çok içersek o kadar tazeleniriz.

O zaman ne diyoruz, renklerin gücü hepimizi sarsın, mümkünse hiç bırakmasın ! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder