14 Temmuz 2014 Pazartesi

MONDAY MORNING


Pazartes sabahlarını seven tek bir insan gösterin bana ! :) Sadece tatilde olana pazartesi pek bir şey ifade etmez. Ama benim gibi arkadaşlarla yapılan mini bir tatilden sonra işe gelmek zorunda kalanlar için eziyetin eş anlamıdır pazartesi. Ben de bu sıralar staj ve okul arasında kendimi kaybetmişken hafta sonunda arkadaşlarımla küçük bir tatil yaparak kendimi yeniden buldum. Blogla da hiç ilgilenemiyorum, bana kalan zaman o kadar kısıtlı ki. Ama stajımın son haftasona girmiş bulunmamla birlikte blog için yeni fikirler de üretmeye başladım bile !:)



Koşturmacanın içinde insan hayatın güzelliklerini unutabiliyor, ben de unutmuştum ama durup da nefes alınca yeniden hatırladım; en yakın arkadaş çok kıymetli, güneş zaten bir altın, yaz mevsimi aylaklık yapınca güzel, su en vazgeçilmez ama en önemlisi içine kocaman hatıralar, hayatlar, güvenilir ve kaliteli insanlar sığdırılmış bir hayat  :) Güzel haftalar olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder