8 Kasım 2014 Cumartesi

SAC BAKIM TAVSIYESI 2


Uzun uzun verdiğim aralardan sonra yeniden buralara döndüm !  Rehavet mi desem yoğunluk mu desem açıkçası ben de pek bilmiyorum neden bu kadar uzaklaştığımı ama özlemişim post yapmayı :) Bloga dönüş postum saçlarla ilgili, daha önceden yazmış olduğum SAÇ BAKIM TAVSİYESİ yazımın devamı niteliğinde diyebiliriz. Ayrıntılara buyrun :)



Önceki yazımda vazgeçilmezim olan şampuanımı anlatmıştım ki hala da vazgeçilmezim ! Sadece arada bazı günler başka şampuan kullanarak saçlarımı şaşırtıyorum bilmiyorum bir etkisi var mı fakat saçların zamanla şampuana alışıp etkilerini göremediğini duymuştum. Benimki de küçük bir önlem :)


Şampuandan yana sıkıntım yok fakat kremler konusunda aynısını söyleyemeyeceğim çünkü benin saçlarım çok zor açılıyor böyle olunca da bitkisel bazlı kremler kesinlikle açmaya yetmiyor. Kimyasalın dayanılmaz yumuşaklığına sığınıyorum mecburen :) Elseve kemlerden oldukça memnunum aslında ama değişiklik yapmayı sevdiğimden Pantene kremlerle şansımı denedim ve oldukça sevdim.

Pantene Doğal Sentez Yağ Terapisi kremi benim saçlarımı açmamı kolaylaştırıyor, yumuşatıyor ve mis gibi kokuyor. Açıkcası hiçbir kremin vaadettiği gibi mucizeler yaratıp saçı onardığına inanmıyorum bu sebeple baktığım kısım benim saçımı açıyor mu, yumuşatıyor mu, dökülmesine sebep oluyor mu ? Bu açılardan Panetene krem benim beklentilerimi karşıladı saçlarım yumuşacık oldu, harika koktu ve dökülmesinde artış olmadı.

Diğer tavsiye edeceğim ürün ise Argan Yağlı Elixir saç bakım yağı. Bunu da saçlarımı taradıktan sonra kulak hizamdan aşağıya ama özellikle saç uçlarıma sürüyorum. Saçlarımı ipek gibi yapıyor, canlandırıyor ve parlatıyor. Bitince mutlaka tekrar alacağım oldukça memnun kaldım. Yalnız kullanırken abartmayın yoksa yağlı yağlı saçlarla gezersiniz :) 4-5 sıkımlık yağ benim saçlarım için ideal oluyor.

Tavsiye edeceğim son ürün ise saçla alakalı değil, yüz peelingi. Muhtemelen duymuşsunuzdur Yves Rocher'ın kayısılı peelingini :) Ben de yazın kullanmaya başlamıştım ve çok sevdim. İçindeki minik kayısı çekirdeği taneleri peeling görevi görüyor ve yüzü çizmiyor. Bol suyla durulandığında yüzü germiyor yumuşak bir his veriyor. Özellikle sağlıklı beslenme ile bir araya getirdiğimde pürüzsüz, bebek cildi gibi bir cilt elde etmiştim bu peelingle :) Haftada 2 kere uyguluyorum ben ve gayet memnunum.

Benim bugünlük söyleyeceklerim bu kadar, bu yazıyı yazarken blogu özlediğimi iyice anladım. Buraları boş bırakmayacağım umarım artık ! :)

İstanbul'da harika bir hava var, güneşli hafta sonumuzun tadını çıkaralım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder