28 Mart 2015 Cumartesi

RETURN


Bir şarkı yerine bol görselli bir posta geri dönmek isterdim buralara ! Fakat hayatımda ilk kez "zamanım yok" insanı oldum. Hiç güzel değilmiş :) Sürekli olarak yapmam gereken, beni bekleyen biri bitse diğeri başlayan yükümlülüklerim var. İnsanın kendine ayırabildiği zamanın değerini kesinlikle anladım :) Film izlerken, dizilerime dalarken, gezerken hatta uyurken suçluluk duymamayı özledim. En azından bu sorumluluklarımın son kullanma tarihi var, bu da bir şeydir. Mayıs ayı sonunda 3 ay tatili olan, aylaklıktan aylaklığa koşan bir insan olacağım. Buralara da pek uğrayamıyorum ama bazen yapmamız gerekenler yapmak istediklerimizin engeli oluyorlar. Neyse iki ay sonra bugünleri sahilde yatarak güneş tepemdeyken düşüneceğim. Yine de hayatın akışına kapılıp hayatımızın öznesi olan kendimizi ihmal etmememiz lazım. Zamanımıza sahip olabilirler belki ama ruhumuzu asla, haha :)

İyi dinlemeler !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder