5 Mart 2015 Perşembe

SUPRISE ENDING MOVIES PART THREE: EL CUERPO


Sürpriz sonlu, ters köşe bir filmle daha karşınızdayım. Türkçeye "Ceset" diye çevrilmiş. İspanyol yapımı, gerilim-gizem türünde olan bu film sürpriz sonlu film serisine çok uygun düşüyor, sonu hiç beklediğim gibi değildi. Gerçi bazı insanlar böyle filmleri izlerken sonunu tahmin edebiliyorlarmış, yorumları okurken rastlıyordum. Benim için ise böyle bir şey asla gerçekleşmedi, bugüne kadar izlediğim sürpriz sonlu filmlerin sonlarını bir kere bile tutturamadım, bu konuda çok kötüyüm ! :) Hatta sonu ters köşe biten bir filmi ikinci izleyişimde de sonuna şaşırmıştım, o kadar unutkanım. ! O da yakında bu seride yerini alacak :) Blogta film önermeyi çok seviyorum fakat ayrıntıya özellikle çok girmiyorum, filmin tadı kaçmasın, daha bir merak uyandırsın diye. Kısaca filme değinecek olursam;





Film bir adamın ölen karısının cesedinin morgdan kaybolmasıyla başlıyor. Peki ceset nereye gitti, kim aldı, niye aldı ? Film bu sorulara cevap arıyor. Korku ögeleri yok, yer yer geriyor fakat temel olarak bir gizem filmi.




Tam böyle gece yorganın altına girip, hafiften gerilip, merak içinde izlenecek bir film bu. Filmlerde tahmin yürütmeyi ve sonunda şaşırmayı seviyorsanız, bu film size hitap edecektir. İyi seyirler !

2012 yapımı, IMDB: 7.4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder