19 Nisan 2014 Cumartesi

IN LOVE WITH CROP TOP


   Geçen seneden beri ortalığı kasıp kavuran crop top furyasını hepiniz biliyorsunuzdur. Ben de çok moda olan bir şeyi ilk defa bu kadar sevdim ve çok fazla görmeme rağmen sıkılmadım. O kadar zarifler ki sıkılacağımı da hiç zannetmiyorum. Geçen sene içimde kalan cop topuma nihayet bugün kavuştum. Ben Topshop'tan aldım zaten en çok Topshop, Zara ve H&M'de bulunuyor bu güzellikler. Crop toplar yüksek bel etek, şort ve pantolonlar için yaratılmışlar adeta, birbirlerini o kadar güzel tamamlıyorlar ki. Belirtmeden geçemeyeceğim bu kısacık üstler zayıflama sürecinde mükemmel motivasyon sağlıyorlar, benim her gece uyumadan kafamda bunlar uçuşuyordu :)








Ben crop topların hırka ve gömlekle kullanımına da bayılıyorum, özellikle şehir içinde giyilmesi açısından kolaylık sağlıyor.





 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder