27 Nisan 2014 Pazar

ZARA SPRING SUMMER 2014



  Zara'nın ilkbahar yaz koleksiyonuna hala bakmadıysanız sizi buraya alalım ! Dün Zara'ya girdiğimde öyle bir içim açıldı ki renkler harika, beyaz ve sade tonlar hakim. Ben ilkbahar yaz sezonuna bayıldım, tam benim zevkime göreydi. Pastel tonlar ve tabi ki aşık olduğum crop toplar çoğunluktaydı.









Ortadaki önü kısa arkası uzun bebek mavisi güzelliğe bayıldım, şortlarla harika gider, listeme ekledim :)


Kot ceketle beyaz şort çok yakışıyorlar değil mi ama ?


Sadeliğin hakim olduğu sezona birkaç parça desen de eklemiş Zara, desenleri de karıştırarak kullanmış ama benim favorim pastel renkler oldu.



Maviler, sarılar, açık pembelerle bol bol içimiz açılacak !






Bu sezon en beğendiğim marka Zara oldu, çok şeyi listeme ekledim yakında dolabıma da ekleyeceğim ! :)

Yazıyla alakasız olacak ama H&Mde de çok güzel baharlık ayakkabılar var bu sezon, özellikle farklı farklı birçok slip-on ayakkabılar bulabilirsiniz benden söylemesi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder