15 Nisan 2014 Salı

HELLO AGAIN !



   Yaklaşık 2 haftalık verdiğim aradan sonra herkese yeniden merhaba :) Aslında blogumu boş bırakmayı sevmiyorum ama elde olmayan sebeplerden dolayı uzaklaşmak zorunda kalabiliyor insan. Dahil olduğum bir proje kapsamında oradan oraya koşturmaktan bırakın bilgisayar açmayı, uyumaya bile kısıtlı vakit bulabiliyordum. Ama hiç şikayetçi değilim, bol bol gezdim yeni insanlar tanıdım, yorulduğuma kat kat değdi. İnsanın hayat temposu artınca hayatı daha bir dolu dolu yaşadığını hissediyor.

  Bloga dönüşüm güzel bir film önerisiyle olsun dedim ve yeni izlemiş olduğum bu filmi sizlerle de tanıştırmak istedim. Tamamen tesadüfen bulup izlediğim bu film tam benim tarzım ! Hem görsel ögeleri tatmin edici hem de gizem barındırıyor. Gizem ve görsellik birleşince de ortaya seyir zevki yüksek bir film çıkıyor.






" İtalya'nın en tanınmış müzayede şirketlerinden birinin sahibi olan Virgil Oldman (Geoffrey Rush), antika alanının en iyilerinden olmasının yanı sıra çok değerli bir kişisel koleksiyona sahiptir. Ancak günün birinde Claire Ibbetson (Sylvia Hoeks) adında genç ve çok zengin, ancak oldukça tuhaf davranışları olan bir kadının, evindeki antikaları Virgil aracılığıyla satmak istemesi sonucu hayatı değişir. Claire'i daha yakından tanımak isteyen Virgil'in en büyük yardımcısı, genç bir saat tamircisi olan Robert (Jim Sturgess) olacaktır"



   Film hakkında çok fazla fotoğraf koymak istemedim spoiler olmasın diye. Filmdeki sanat eserleri ve başrol oyuncusunun performansı oldukça etkileyiciydi.  Gizem içeren filmleri seviyorsanız bu filmi izleyin derim.  Ben film bittikten sonra ekşi sözlükteki yorumları okurken filmde birkaç noktayı kaçırmış olduğumu farkettim. AA hadi yaa bu böyle miymiş dediğim kısımlar oldu :) O yüzden dikkatle izlenmeli, benim gibi bazı noktaları gözden kaçırmayın :)

2 yorum:

  1. mükemmel ötesiydi! Daha bi'sürü film tavsiyesi istiyorum, önerdiklerinin hepsi çok güzeldi :) muck

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük bir zevkle tavsiyelerin devamı gelecek sevgili arkadaşım :)

      Sil