16 Şubat 2015 Pazartesi

LA CARA OCULTA


Bu aralar yine değişik film arayışına başladım; değişik konu, değişik kurgu, hollywoodvari olmayan, adı fazla duyulmamış filmler gibi. Bu da İspanya-Kolombiya yapımı gerilim-gizem filmi. Zaten İspanyol yapımı filmlerde ayrı bir kurgu, daha değişik konu çabası dikkatimi çekiyor. Daha önce de BURADA oldukça güzel kurgulu bir İspanyol filmi önermiştim, ona da bakmalısınız derim ben.

Bu filme gelecek olursam orkestra şefi olan Adrian adlı bir adamın sevgilisinin bir anda ortadan kaybolmasıyla başlıyor film.Çok fazla ayrıntı verip de filmin tadını kaçırmak istemiyorum, hatta bu filmin fragmanını da izlemeyin, çok fazla spoiler içeriyor.




Öyle aşırı gerilimli bir film değil, fakat konusu oldukça değişik, daha önce rastlamadığım bir kurgusu var bu da insanı oldukça içine çekiyor.


Değişik konulara, daha önce işlenmemiş kurgulara ilginiz varsa bu filme şans verin. Böyle adı pek duyulmamış ama oldukça ilgi çekici konulara sahip filmleri çekip çıkarmayı çok seviyorum. Bu ara İspanyol yapımı gizem filmleri izliyorum, hoşuma gidenleri burada paylaşmaya devam edeceğim.

2011 yapımı \ IMDB : 7.3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder