2 Şubat 2015 Pazartesi

NEW FIVE O'CLOCK TEA


Selam ! Bu sıralar yeniden sağlıklı beslenmeye taktım :) 3-4 gündür sağlıklı beslenmeye başlamamla birlikte vücudumdaki hafifliği hissetmeye başladım, iyi ki de takmışım. Her zaman sebze sever bir insan oldum ama bazen ihmal ediyordum. Bu ihmali sonlandırarak sebze ağırlıklı yaşam biçimime geri döndüm. Bu yüzden blogtaki tariflerin de içerikleri değişecek sanırsam :) Uyguladığım daha sağlıklı tariflere yer vereceğim. Bu postumda açlığı bastıracak ara öğün alternatifine yer verdim.





Bugün de dışarıdan gelip çok acıktığımı farkedince canım yeni demlenmiş bir çay ve yanına poğaça çekti. Fakat birkaç gündür sağlıklı beslediğim vücuduma ihanet etmek istemedim :) Böylece akşam üzeri çayına yeni bir konsept getirmeye karar verdim. Hemen brüksel lahanası ve brokoliyi buharda pişirerek yanına da bir fincan portakal suyu sıkarak hem açlığımı bastırdım hem de vücuduma sağlıksız gıda sokmadım.

Buharda çok öldürmeden pişirilmiş sebzeler harika bir ara öğün alternatifi bence. Hem kalorileri yok denecek kadar az. Faydalarını zaten bilmeyen kalmamıştır :) Akşam üzeri yemeğe daha çok varsa, mideniz kazınıyorsa, dergimi kitabımı okurken ağzım boş durmasın diyorsanız hadi kalkın sebzeleri atın tencereye, onlar 10-15 dakika içinde pişerken de portakal suyunuzu sıkın :)

Güzel günler !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder