31 Ocak 2015 Cumartesi

SUPRISE ENDING MOVIES PART TWO : ORPHAN


Bugün karşınızda sürpriz sonlu film serisinin ikinci filmi var ! Gerçekten böyle sonu şaşırtmalı filmler izlemeye ba-yı-lı-yo-rum :) Biri biter bitmez yenisini araştırmaya başlıyorum. Bu filmi de araştırmalarım sonucu buldum, izledim ve tavsiye etmeye geldim.





Klasik bir evlat edinme hikayesiyle başlıyor film. Esther adlı kızı evlat edinen bir aile ve yaşadıkları anlatılıyor filmde.Zamanla Esther'in tuhaf yönlerinin ortaya çıkmasıyla da insanda merak duygusunu artırıyor.


Bu filmi de sevdim, sonunda şaşırdım, hiç aklıma gelmeyen bir finali var filmin. Konusu da başka gerilim filmlerinde rastlamadığım bir konu olduğundan sıkılmadan zevkle izledim.


Sürpriz sonlu filmleri seviyorsanız bunu da seveceksiniz, izlemelisiniz :)

Bu arada şubat ayı geldi resmen kapımıza dayandı. Zaman sizce de aşırı hızlı geçmiyor mu ? 4-5 sene önceki olayları dün yaşamışım gibi aklımda, zamanın bu kadar hızlı geçmesine uyum sağlayamıyorum sanırım :) Yine de değişim güzel şey, renkli şey. Zaman geçsin ki değişelim, dönüşelim, yenilenelim değil mi  ama ?

2009 yapımı \ İMDB-7.0

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder