29 Ocak 2015 Perşembe

SUPRISE ENDING MOVIES PART ONE : THE OTHERS


Benim için bol yayılmalı bir tatil gününden yazıyorum bu postu :) Tatil vesilesiyle de bol bol film izliyorum bu sıralar. Ama izlediğim filmlerin genel konsepti aynı; şaşırtmalı sona sahip olanlar !
Çok zevk alıyorum sonunda aa ben bunu nasıl düşünemedim demekten :) Filmde gerilmeyi, sonunda ise şaşırmayı çok seviyorum bu sebeple izlediğim sonu sürprizli filmlerden seri oluşturacağım blogta. Benim gibi hem gerilim hem şaşırtan son sevenlere rehber niteliğinde olsun diye. Bu serinin ilk filmiyle başlayalım !




Bu konseptteki ilk filmimiz The Others. Aslında ben bu filmi daha önce izlememe rağmen sonunu bilmeme rağmen dün gece tekrar izledim ve tekrar etkilendim. Bu sebeple ilk sırayı The Others'a ayırdım. Bu filmi ayrı bir seviyorum nedense. Karanlık, gerilimli atmosferinden, Nicole Kidman'ın harika aksanı ve oyunculuğundan olsa gerek. Bu bir gerilim filmi, korku değil. Korkmanız için karşınıza saçma sapan yaratıklar çıkarmıyor. Ama film boyunca gerildiğinizi, merakınızın arttığını hissediyorsunuz.


İç karartıcı bir şatoda yaşayan anne ve çocuklarının, eve gelen üç yardımcının karanlık bir atmosferde anlatıldığı bir film bu.  Tam bir yağmurlu gece filmi. Film zaman zaman durağan aksa da bence kesinlikle insanı sıkmıyor. Durağan, karanlık bir atmosferde insanı geriyor, sonuyla ise vay be dedirtiyor.




Sürpriz sonlu filmlere ilginiz varsa muhakkak izleyin, ilginiz yoksa da izleyin bence :)  İkinci kere izlememe rağmen ilkindeki tadı aldım ve bazı yerlerini unuttuğum için tekrar şaşırdım. Kesinlikle tavsiyedir.

İyi seyirler ! \  2001 yapımı, İMDB-7.6

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder