2 Ocak 2015 Cuma

NEW YEAR DECORATIONS

2015 in ilk postuyla karşınızdayım :)

Umut etmek insanın doğasında çok güçlü yer edinen bir güdü, bu yüzden hepimiz yepyeni başlangıçları seviyoruz. Bence yeni yılın da insanlarda hissettirdiği duygu bu; umut :) Her biten seneyle bizi üzen, canımızı acıtan olayları, insanları geride bırakabilmeyi umuyoruz ama tabi iş pratikte bu kadar kolay değil, Takvimlerde rakamlar değişirken biz hayatımızda köklü değişiklikler yapacak gücü her zaman bulamıyoruz. Ama dediğim gibi umut her zaman baskın gelerek ileriye dair heyecanlanmamızı, hayaller kurmamızı, geçmişi geride bırakmamızı sağlayacak en güçlü silah. İşte benim için 2014 yılı bu güçlü silaha sıkı sıkıya sarılmamla birlikte çok güzel geçti.

Geçen sene 2014 e girerken benim için bu senenin çok güzel geçeceğini gerçekten hissetmiştim, 2013 yılım iyi değildi ama o yılın son günü içimde çok büyük umutlar vardı. Yepyeni bir yıl başlayacak ve ben onu istediğim gibi şekillendireceğim :) Geleceğim için somut adımlar atacağım, iyi bir yerde staj yapacağım dedim ve yaptım.Okuluma daha fazla odaklandım. Bir proje programıyla yurt dışına gittim ve yepyeni insanlarla tanıştım. Hayatıma çok değerli insanlar kazandırdım. Hiçbir zaman aşırı hırslı olmadım çünkü hayatımı yarışla geçirmek istemediğimi biliyordum. Bu sene bunu daha iyi anladım. Bence hayat sürekli başkalarıyla yarışarak, hep daha iyisine, daha yukarısına ulaşmaya çalışarak geçirilmeyecek kadar değerli. Bence hayat "hep en iyisi ben olayım, en iyisi benim olsun" demek değildir. Çünkü en iyi asla gelmez, hep daha iyisi vardır :) Bu yüzden en mükemmele ulaşmak gibi bir kaygı güdüldüğü sürece hep sahip olamadıklarına üzülerek geçer insanın hayatı. Oysa benim için hayat "en iyisi benim olsun" mantığında yürütülmez. Benim için hayat demek sevdiğim insanlarla yepyeni şeyler keşfetmek, dünyayı gezmek, yeni kültürler tanımak, sevmek, sevilmek, güvenmek, şefkat görmek ve göstermek demek. Çünkü ben kısacık hayatımı başkalarıyla yarışarak geçirmek istemiyorum.Benim dünyamın merkezinde sevdiğim insanlar var, onlarla güzel zamanlar paylaşmak var.

 Ve de şunu anladım değişim ancak insan isterse olur. Yerinde oturup sadece sızlanarak hayatından yakınarak insanın eline hiçbir şey geçmez. Ben 2014te her şeyin güzelleşeceğine gerçekten inandım ama bu inancın yanında bakış açımı da değiştirdim. hayatımda sızlandığım şeyleri değiştireceğim, yeni fırsatlara kapımı açacağım dedim ve harika bir yılı geride bıraktım.

Ben kesinlikle her şeyin insanın kendi içinde bittiğine inanıyorum. İnsan kendi hayatını takıntılarla dolu bir çıkmaza sürükler veya önüne bakarak yeni fırsatlara kapısını açar. Siz de geçmişte yaşanan birkaç kötü olayın geleceğinizde yaşayacağınız kocaman güzel bir hayata engel olmasına izin vermeyin.

Bu bizim tek hayatımız ve de çok hızlı tükeniyor, sizce üzüldüğünüz insanlar bir tanecik hayatınızı üzülerek, acı içinde geçirmeye değer mi ? Hiç zannetmiyorum :) Bu yeni yıl kendimize haksızlık etmediğimiz bir yıl olsun. 2015 Hoşgeldin  !! :)




 Yeni yıl ruhunu her zaman çok sevmişimdir, buz gibi kış mevisimine ışıl ışıl, rengarenk enerji katıyor. Sokaklarda olduğu kadar evlerde de yılbaşı dekorasyonunu seviyorum. Rengarenk ağaçlar, mumlar, kırmızı aksesuarlar, yılbaşı süsleri :)


İnsana her daim değişiklik, renklilik iyi gelir. O yüzden yılın bir dönemi evi süslemek de bence çok renkli bir aktivite. Kendim dekore edeceğim bir eve sahip olduğum zaman her aralık- ocak ayında rengarenk ışıl ışıl bir evim olacak :)







Bu ağaca bayıldım, bence yeşil renkli ağaçlardansa beyaz ağaçlar daha tatlı, kar efektli :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder