18 Aralık 2013 Çarşamba

LET'S DECORATE




  Merhaba! Bu postu yağmurlu bir İstanbul akşamından yazıyorum :) Bu iç karartıcı havayı unutup nasıl güzel bir akşam geçirebilirim diye düşünürken, ancak bir dekorasyon postu ile akşamımı şenlendirebilirim diye düşündüm. Daha önce de bahsettiğim gibi dekorasyona çok büyük ilgim var. Evde vakit geçirmeyi sevdiğim için ve güzel bir evde oturmak da insana kat kat daha fazla keyif vereceği için sürekli kafamda evde ne değişiklikler yapabilirim diye düşünüyorum. Bu yüzden de kendimi sürekli dekorasyon sitelerine bakarken buluyorum :)
 
 
   En büyük hayallerimden birisi tamamen bana ait bir evi istediğim gibi dekore etmek olduğu için kafam sık sık hayali evime gidiyor. Daha önceki dekorasyon postumda da bir evim olacaksa işte böyle olur diye bahsetmiştim,bu da onun devamı niteliğinde oldu. E hadi o zaman buyurun hayali evime :)







Önceden de belirtmiştim dekorasyonda baskın renklerden ziyade soft, pastel renkleri seviyorum. Gözü ve ruhu yormayan, beyazlar, pembeler ve tabi ki çiçekler !  Evimin geneline hakim olan rengin beyaz olmasını, bu beyazlığın ise aksesuarlar , yastıklar ve çiçeklerle canlanmasını istiyorum.















Dekorasyona romantik bir hava veren mumları da unutmamak lazım elbette.

Kavanozları küçük dokunuşlarla çiçek vazosu haline getirmek mi ? İşte bu fikre bayıldım. Evde rahatlıkla yapabileceğimiz bu fikri en yakın zamanda deneyeceğim.




 Benim hayallerimdeki evi az çok anlamışsınızdır artık :) Bu harika fotoğraflardan da ilham alarak bir an önce kendi evimi dekore etmek için sabırsızlanıyorum. Umarım sizlere de ilham olabilmiştir bu postum. O zaman ne diyoruz;  Let's decorate !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder