22 Aralık 2013 Pazar

NEW YEAR IS COMING !


   Kış mevsimiyle pek anlaştığımız söylenemez, daha çok yaz sever bir insanım. Havanın erken kararması, sürekli karanlık ve kapalı olması benim de enerjimi düşürür ister istemez. Ama kışı her ne kadar sevmesem de Aralık ayının bende farklı bir yeri vardır, her ne kadar bir şeyleri uğurlamak zor olsa bu eski bir yıl için geçerli değil. Eski yılı zevkle uğurlayıp yeni yıl için heyecanlanıyoruz birçoğumuz, yalnız tek sıkıntı artan her yılla yaşım bir sayı daha artıyor hiç hoş değil ! :)
   Yeni yılın yaklaşması kış mevsimini bir nebze de olsa sevmemi sağlıyor, kış mevsimine canlılık katıyor. Şuanda da İstanbul sokakları ışıl ışıl, vitrinler kıpkırmızı ! Ben özellikle mağazaların yeni yıl temalı vitrin süslemelerine bayılıyorum. Ayrıca ev dekorasyon mağazalarında bulunan yeni yıl temalı ürünlere de :) Yeni yıl ruhu, kışın üstüme yaydığı rehaveti bir süreliğine de olsa yok ediyor, keşke bu ruh hiç bitmese sokaklar ve vitrinler bütün kış ışıl ışıl kalsa !
 




   Yeni başlangıçlar herkesi heyecanlandırır bu çok doğal bir insan içgüdüsüdür. Bu yüzden ki yeni yıla hepimiz yeni isteklerle, sahip olmak istediğimiz dileklerle gireriz, değişmesini istediğimiz şeyleri değiştirecek gücü yeni yılda bulabilmeyi isteriz. Benim de elbette bu yeni yıldan beklentilerim var, ama sadece beklemekle olmuyor, çabalayacak gücü de bulmak istiyorum.


    Ah tabi ki en büyük dileklerimden birisi de tamamen benim dekore edeceğim bir ev ve her yeni yıl yaklaştığında o evi yılbaşı ruhuna büründürüp ışıl ışıl yapmak :)



 Kar tanesi desenine bayılıyorum, hele bir de kar tanesi kurabiyeyle birleşince ortaya bu görüntü çıkıyor. Benim de yılbaşı kurabiyesi denemem olacak, başarılı olursa sizlerle de paylaşacağım :)



  Eminim hepinizin de benim gibi yeni yıldan bir sürü beklentisi vardır, hadi hepimiz eski yılı gerimizde bırakıp değiştirmek istediklerimizi değiştirelim, sahip olmak istediklerimiz için çabalayalım, ama en önemlisi yiyip yiyip kilo almayalım !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder