9 Aralık 2013 Pazartesi

MONDAY HAPPINESS !


    Pazartesi birçoğumuzun en nefret ettiği gün malumunuz. Nasıl olmasın ? Cumartesinin gezmeleri, pazarın aylaklığı ile geçen 2 günün sonrası yapmak zorunda olduklarımızla yüzleştiğimiz gün pazartesi.

   Aslında şöyle bir hesap yapınca, geçmişten bugüne yüzlerce pazartesi yaşadık hepimiz. Buna rağmen hala her hafta başında moralimiz bozuluyor. Hani insan zamanla alışıyordu ? Biz neden geçirdiğimiz yüzlerce pazartesine rağmen hala bugünden bu kadar nefret ediyoruz ? :) Evet elde değil hafta başında böyle soruları kendime sormadan duramıyorum :)

   Yine de bu iç sıkıcı günü bir nebze mutlu kılmak için kendimce yöntemlerim var. Bunların en başında tatlı fotoğraflarına bakmak geliyor. Özellikle çikolatalı tatlı fotoğraflarına bakmak ciddi anlamda mutluluk hormonu salgılamama sebep oluyor. Evet biliyorum çikolata yediğimiz zaman salgılanıyordu o hormon ama bende fotoğraflara bakmak da aynı etkiyi yapıyor. Yok ben bakınca mutlu olmuyorum illaki yemem lazım diyorsanız bu posttan uzak durun, yoksa bunları yiyememek sizi daha da mutsuz edebilir :)

   Ben bunlara bakınca bile mutluluk yolunda hızla ilerliyorum, huzurla doluyorum :) Benim gibi düşünenler varsa onları mutluluk hormonu patlamasına davet ediyorum !






















   Nasıl ama mükemmel değiller mi ? Şimdi bunlara bakıp da mutlu olmamak elde mi ?  Aslında şöyle bir fikrim var, bence her pazartesiyi tatlı günü ilan edebiliriz, böylece onların verdiği mutlulukla can sıkıntımızı da unutabiliriz :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder