3 Aralık 2013 Salı

OH LITTLE CANDLES !


       Ev dekorasyonu fikirlerini araştırmaya bayılıyorum, yeni fikirler keşfetmek ve kafamdaki hayali evime uygulamak bana çok keyif veriyor. Bu sefer de dekorasyonda mumları mercek altına aldım :)

      Loş ışığı her zaman daha çok sevmişimdir, odaya daha sıcak bir hava kattığını düşünüyorum. İşte mumlar da bu loşluk etkisiyle bulunduğu mekanı daha da sıcaklaştırır ve samimi bir ortam yaratır. Özellikle mumların çiçeklerle olan uyumuna bayıldım, ilerideki evimde uygulayacağım baş detaylardan birisi halini aldı mum- çiçek ikilisi. Mumların değişik kullanım şekilleri için hadi postun devamına.





Ağacın dallarına asılmış, çiçeklerle süslenmiş fenerler ve içlerindeki mumlar ! Şöyle bir görüntünün bahçenize nasıl renk ve değişiklik katacağını hayal edin, evet kesinlikle harika.



Yüzen mumlar, hiç fena fikir değil.

Buna da bayıldım. Bahçenizde ağaç dallarına asacağınız küçük mumluklar, özellikle akşamları bahçede otururken size ayrı bir huzur verecek. Lütfen artık bir bahçem olsun!

Elbette masaları unutmamak lazım. Mumlar, masa sunumundaki şıklık ve sıcak ortam için en önemli yardımcılar bana kalırsa.




Yılbaşı dekorasyonu için de mumlar çok tatlı birer alternatif :)


Şöyle bir ortamda yapılan banyonun vereceği rahatlama hissini tahmin edebiliyor musunuz ? O zaman kapatın banyo ışıklarını ve hemen mumlar koyun her tarafa :)


  Gördüğünüz gibi mumları dekorasyona dahil etmenin bir çok alternatif yolu var üstelik bulundukları ortamı ne kadar sıcaklaştırdıkları ortada. Ah bir de kokulu mumlar var ki insanda yeme isteği uyandırıyorlar :) Bir odanın, masanın, banyonun, bahçenin havasını değiştirmek için en kolay yol şüphesiz ki mumlar. Değerlendirmek lazım bu basit ama çok etkili yöntemi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder