24 Mart 2014 Pazartesi

A COLORFUL MESS



   Haftanın ilk ve en sevimsiz gününden herkese merhaba ! Ben bu sevimsiz günü sevimli hale getirebilmek için bir post hazırladım ve bu haftaya enerji ile başlamayı başardım. Sizleri de bu rengarenk dağınıklığa davet ediyorum ve iddia ediyorum ki sizin de içiniz açılacak.

   Çok Pollyanna vari bir post var karşınızda, küçük mutluluklarla hayatı zenginleştirmeye çalışan. Fakat ülkece içince bulunduğumuz bu iç daraltıcı ve karamsar ruh halinden bir nebze de olsa kurtulabilmek için hayattaki küçük mutlulukları da hatırlamak lazım.

  Küçük insanların büyük emellerine ve hırslarına alet oluyoruz, oyunlarına geliyoruz, oyunlarını fark edip onları suçladığımızda ise karşılığında iyice baskı görüp susturulmaya çalışıyoruz. Gençliğimizin en güzel zamanlarını yalanla, dolanla, entrikayla geçirmek zorunda kalıyoruz. Üzerimizde bu kadar baskı varken, yasaklar gün geçtikçe artıyorken direnecek gücümüzü kaybetmeyip, hayata onların istediği gibi karanlık bakmayalım. En azından bizim renklerimiz var, onlar kendi karanlıklarında, küçük ve dar görüşlü dünyalarında yaşasınlar, bizler inadına rengarenk ve neşeli bir hayat sürelim. Hepimize karanlıktan uzak bir hafta olsun !





 
  Ülkemizde ve kendi özel yaşantımızda boğuştuğumuz sıkıntılar her ne kadar insanı karamsarlaştırsa da onları bir süre kenara bırakıp hayatın tatlarına odaklandığımızda sıkıntılarla uğraşırken ne kadar çok güzelliği kaçırdığımızı anlayabiliriz aslında. İçiniz mi sıkılıyor, e çiçekler var ! En basiti bu bile karamsarlığı önemli ölçüde azaltıyor inanın.

  Benim günümü güzelleştiren şeylerin başında elbette ki tatlılar geliyor ! Sağlıklı beslenmeye çalışsam bile mutlu olmak için tatlı kaçamaklarından vazgeçemiyorum, deniyorum ama olmuyor olmuyor :)  Tatlılardan sonra ise bakımlı olmak bana kendimi en iyi hissettiren şeylerden birisi. Bakımlı olduğum günler hem daha özgüvenli hem de daha enerjik oluyorum. Kendinizi iyi hissetmek mi istiyorsunuz, o halde kendinize bakın. İnsanın mutluğu başkalarından önce kendi elinde gerçekten.





Dergiler, kitaplar okuyun, notlar alın, yazı yazın ! Yazmak insanı en çok rahatlatan şeylerden birisi hem artık defterler de sıradan değil, çeşit çeşit çok orjinal defterler bulmak mümkün. Yazmasanız bile alın dekor niyetine kullanın :)









Hayatı renklendiren detaylardan birisi de elbette beklenmedik zamanda gelen hediyelerdir, onları her gördüğünüzde gülümsemenize yol açarlar. Pek sevgili kitabım ve Mozart müzik kutum da beklemediğim anda gelen tatlı hediyelerim, insanın hayatında düşünceli insanlar olması ne güzel !

  Sizler de sevdiklerinize beklenmdik hediyeler alın, verdiğinizde yüzlerindeki ifadeyi izleyin, İşte size mutluluğun çok basit bir yolu daha :)





  Hem pazartesi sendromuna hem de ülke sendromuna birazcık da olsa renk katabilmekti amacım, umarım başarmışımdır. Küçük ama etkili yöntemleri hiç unutmamak dileğiyle !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder