2 Mart 2014 Pazar

LITTLE DRESSES


    Tatil için ailemin yanına gittiğimde çocukluk fotoğraflarıma bakmadan, videolarımı izlemeden duramam. Kendimi o şekilde görmek nedense çok hoşuma gidiyor :) Ara tatilde gittiğimde yine bu ritüeli gerçekleştirmeyi unutmadım. Bu videoları izlerken, fotoğraflara bakarken dikkatimi çeken çocukluk elbiselerim oldu, onları tekrar görmek istedim ve dolabın derinliklerinden bulup çıkardım.

   İnsan bebeklik kıyafetlerini eline alınca istemsiz olarak ben bunların içine nasıl sığıyormuşum diye düşünüyor :) Bu tatlı elbiselerimi bulunca fotoğraflarını çekmekten kendimi alıkoyamadım, çok tatlı değiller mi ?







En çok bu pembe işlemeli elbisemi sevdim :)












  Ancak 5 tane elbisemi bulabildim, bunları saklamaya devam edeceğim, kıyamam kimselere vermeye :)

2 yorum:

  1. ne kadar tatlılar evde hiç yok benim küçüklük kıyafetim çok özendiim :) pembe kuş nakışlı olanı da çok sevdim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten çok tatlı bir duygu böyle minik minik elbiselere bir zamanlar ben giriyordum diye düşünmek :)

      Sil