14 Mart 2014 Cuma

HELLO FRIDAY !


   Haftanın en sevdiğim gününden herkese selam olsun ! Cumayı elbette herkes sever ama benim için ayrı bir yere sahip, üniversite hayatım boyunca her dönem cuma günümü boş bırakarak hafta sonu keyfimi ikiye katladım. Perşembe günü dersten çıktığındaki o tatlı hafifliğin bağımlısı oldum ve hiçbir dönem cumaya ders koymadım :) Önünde koskoca 3 gün olduğunu bilmek, planlar yapmak ve uykuya doymak ! İşte bunu çok çok seviyorum.

  Bu tatlı günün sabahına da bu şarkıyla başladım. Uzun zamandır dinlemediğim bu şarkı birden aklıma düştü ve başa sara sara dinledim bu sabah. Fransızca dilinin naifliği zaten ortada, bu şarkı da hem melodisiyle hem de Fransızca'nın o zarif tınısıyla birleşerek en sevdiğim Fransızca şarkı oldu uzun zamandır.

  Hepimiz için kavgasız, sakin, huzurlu, birbirimize düşman kesilmediğimiz aksine her türlü fikir ayrılığına rağmen birbirimizi sevebildiğimiz, dinleyebildiğimiz ve saygı duyabildiğimiz bir hafta sonu olsun ! Çünkü bu hayat kavgayla, acıyla, düşmanlıkla, saygısızlıkla ve en önemlisi vicdansızlıkla harcanamayacak kadar kısa ve değerli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder