9 Mart 2014 Pazar

RAINY MOOD


  Bu sıralar blogu biraz ihmal ettim sanırım ! :) Aslında aklımda bazı fikirler var fakat fotoğraf makinem için alacağım yeni lensi beklemekteyim fikirleri hayata geçirmek için. Bu sebeple biraz ihmal söz konusu oldu ama yakında gelecek çok tatlı bir cupcake tarifiyle telafi edeceğim :)

  İstanbul'da karanlık ve yağmurlu bir hava vardı bu pazar günü, ben de böyle günlerde yapılacak en tatlı şeyi yapıp kurabiye yaptım, yanına da güzel bir film açtım. Yağmurlu pazar reçetesi ! :) Sizlere de bugün içinizi ısıtacak bir film önerim olacak. Film nasıl iç ısıtırmış demeyin, izleyin görün.

*Bu tatlı çift katlı pasta sunum tabağı en yakın arkadaşımın hediyesi, beni çok iyi tanıyor sevgili arkadaşım :)






   Bu filmi duymuş veya izlemiş olmanız çok muhtemel fakat henüz keşfetmemiş olanlarınız varsa işte şimdi izlemenin tam sırası. İzlerken hem insanın içi ısınıyor hem de iştahı açılıyor. İsminden de anlaşılacağı gibi pek lezzetli bir film :)


 Küçük ve tutucu bir Fransız kasabasında geçen bu filmde bir anne ve kızı bu kasabaya yerleşip çok tatlı bir çikolata dükkanı açarlar fakat bu tutucu kasabada çikolata dünyevi bir zevk olarak görülür ve belediye başkanı tarafından bu çikolata dükkanına karşı bir soğuk savaş başlatılır. Fakat bu tatlı çikolatacıya karşı koymak ne mümkün.








Filmde bol bol çikolata görmek mümkün özellikle çikolata yapım sahneleri en sevdiğim kısımlar oldu tabii ki ! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder