28 Mart 2014 Cuma

MAKING BREAKFAST LIKE SUNDAY



    Vize zamanı yine geldi çattı a dostlar ! Neyse ki bu dönem vizelerim gayet iyi başladı, hepsi güzel geçiyor. Sebebi de belli, tabii ki bu moral kahvaltısı sayesinde :) 3 gün önce vizeler başlamadan en yakın arkadaşımla moral kahvaltısı hazırlayıp uzun uzun sohbetler eşliğinde mideye indirdik. Çok da iyi yapmışız, uğurlu geldi bu güzel sofra bana.

   Taa yurtta kaldığımız zamanlarda bile sevgili arkadaşımla çok güzel kahvaltı sofraları hazırlardık, işin içine ev girince yediklerimiz kadar sunuma da önem vermeye başladık. Rastgele sofralar hazırlamak yerine özenilmiş sofralar kurarak göz zevkimize de hitap ediyoruz. Üzümler, cevizler, fırından yeni çıkmış ekmekler, çiçekler ! :) Bu sarı çiçeklerimi o kadar seviyorum ki kurduğum her sofrada bana eşlik ediyor canım benim :)

   Eğer sınavlarınız yakınsa siz de arkadaşlarınızla moral sofraları kurun, cidden işe yarıyor !





  Yine mis kokulu kfc ekmekleri yaptım, bu sofraya bu ekmekler yakışırdı :) Tarifini daha önce BURADA yayınlamıştım hala yapmadıysanız şiddetle tavsiyemdir.


Diğer tavsiyem ise arkadaşımın tarifi olan bu mantarlı omlet. Ama omletle mantar karıştırılmadan servis ediliyor. Mantar biraz zeytinyağı ve tuz eşliğinde kavrularak kaşarlı omletin yanında mükemmel bir uyum yakalıyor. Yapınız, yiyiniz efendim.







  Biz hafta içi sanki pazarmışcasına yaptık kahvaltımızı, çok da iyi geldi. Vakit bulabildiğiniz her an siz de sevdiklerinizle güzel sofralar kurun derim ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder