21 Kasım 2013 Perşembe

A LITTLE INSPIRATION


  Neredeyse her kadının tutkusudur saçları, hiç ihtimal vermiyorum ki bir kadın saçlarına özenmesin, saçlarım umrumda değil desin :) Ve hepimiz farketmişizdir saçlarımız bizi değiştiren en önemli unsurlardan birisidir. Saç modelimiz, kesimimiz bizi gerçekten de bambaşka görünümlere sokabilir Ayrıca en önemlisi, bakımlı ve sağlıklı görünen saçlara sahip olmak bizi ışıltılı gösteren en önemli etkendir bana göre. 
  
  Sizin de eminim ki oluyordur saçlarınızın güzel göründüğünü hissettiğiniz bir günde oldukça özgüvenli durduğunuz :) Benim için saçlarım öz güvenimi etkileyen büyük bir etken çünkü. Bu nedenle de sizlerle  hoşuma giden saç modellerini paylaşarak, bir nebze olsun ilham kaynağı yaratmak istedim.




 Hadi toplayalım ! Salaş, dağınık bir topuzun verdiği rahatlık, ve tabi görüntümüze kattığı tatlılık inkar edilemez. Üstelik çok basit, evden çıkmadan önce 5 dakikanızı bile almaz :)






Bırak dağınık kalsın ! Ben en çok bu gruba dahil oluyorum sanırım. Saçlarımı genelde açık bırakırım, uzun ve dalgalı saçı çok sevdiğim için benim favorim bunlar :) Yataktan çıkmış gibi doğal ve dağınık görüntü açık saça çok yakışmıyor mu sizce de ? Açık bırakılan saçların en yakın dostu şapka ve bereleri de unutmamak lazım.






Bırakın saçlarınız çiçek açsın :) En güzelini en sona bıraktım, çiçeklerin saçta yarattığı görselliğe bakar mısınız. Zaten bir kadının en güzel yeri olan saçlarını bir de çiçekli aksesuarlarla taçlandırması bence harika görünüyor. Hem de eski zaman esintilerini günümüze taşıyor :)



Tabi ki saç tokaları da saçlarımızın en yakın arkadaşlarından birisi. İster açık saça ister toplu saça takın, saçlarımızı ne kadar değiştirdikleri ortada.


Saç bantlarını da unutmamak lazım. Bir fularla bile saçlarımız için kolaylıkla aksesuar oluşturabiliriz


Gördüğünüz gibi saçlarımız için uygulayabileceğimiz bir çok model ve kullanabileceğimiz değişik aksesuarlar var. Eee hadi o zaman saçlarımızın kıymetini bilelim ve bugünden sonra değişik saç modelleriyle, aksesuarlarla onları yeniden yaratalım, ne dersiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder