11 Kasım 2013 Pazartesi

LOVELY LAZY SUNDAY


  Küçüklüğümden beri benim için pazar günlerinin anlamı piknik yapmaktı. Her pazar piknik yapma kültürü olan bir ailede büyüdüğümden dolayı pazar gününün anlamı benim için kocaman örtüleri çimlere yayıp doğanın tadını çıkarmaktı. Öğrenci olarak İstanbul'a geldiğimden beri ise piknik kültürünü istemeden de olsa kaybettim, malum İstanbul'da piknik yapacak kadar yeşil alan bulmak oldukça zorlaştı. Olan yerler ise öylesine kalabalık ki,insan o kalabalıkta yaptığı piknikten zaten pek bir şey anlamıyor. Laf arasında İstanbul'un kalabalığından da yakınmış oldum hani :) Baktık ki piknik yapmayı çok özlemişiz, biz de pazar günü için arkadaşlarımla tatlı bir piknik düzenleyelim dedik.Aldık limonatalarımızı, tartlarımızı ve meyvelerimizi, bıraktık kendimizi sımsıcak güneşe :)




Tek başıma yemek yediğimde bile sunuma önem veriyorum, güzel tabaklar hazırlamak,yediğim şey için özenmek bana çok büyük bir zevk veriyor. Bu pikniğimizde de sunuma önem verdik, hazırladığımız tatlı ve özenli şeyler sayesinde bu piknik bizim için daha keyifli geçti. Limonata ba rdaklarına kurdaleler bağlayarak bardaklarımızı sıradanlıktan kurtardık.


 Çilekli tartları koyduğumuz tabağın altına dantel görünümlü kağıtlardan koyarak sunuma hem şık hem de sevimli bir görüntü kattık. Bu kağıtlardan züccaciyelerde ve ambalaj dükkanlarında kolaylıkla bulabilirsiniz. Evde hazırladığınız keklerin pastaların sunumunda bu tatlı kağıtlardan kullandığınızı düşünsenize :)


  
Galetaları da yine bir kurdaleyle bağlayarak hem sunum açısından kolaylaştırdık hem de güzel bir görüntü elde ettik.  Hepsi çok kolay uygulayabileceğiniz detaylar ve soframıza ne kadar renk kattıkları ortada :)







 Çiçek desenli fincanlara zaafım var! Ne kadar zarifler öyle değil mi?

Vakit buldukça ailemizle, arkadaşlarımızla güneşli günlerin tadını çıkaralım böyle :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder