18 Kasım 2013 Pazartesi

KOLAY TATLI

Tatlıyı sevmeyeniniz yoktur sanırım.Ben tatlıyı yemeyi de yapmayı da çok çok severim, özellikle dışardan eve geldiğimde dolapta beni bir tatlının beni bekliyor olmasına bayılırım:) Ama öğrenci olduğum için ve vaktimin çoğunu okulda geçirdiğim için daha pratik tatlılara yönelmek durumunda kalıyorum. İşte bu postumda hazırladığım tatlı da oldukça pratik ve yapması az zaman alıyor. Malzemeleri de kolay, ee daha ne olsun :)




 Fotoğrafta da gördüğünüz gibi malzemelerimiz oldukça pratik ve kolay ulaşılabilir.


  Sütle hafifçe ıslattığımız Burçak bisküvileri şekildeki gibi dizip üzerine tavuk göğsümüzü döküp yayıyoruz, üzerine muzları da dizdikten sonra bir kat daha bisküvi diziyoruz. En son da üzerine tavuk göğsünü yayıyoruz. Paketin arkasında da yazıyor fakat ben yine de özellikle belirtmek istiyorum tavuk göğsünü pişirdikten sonra blenderdan geçirmeniz gerekiyor pürüzsüz bir hal alması için.


 Ben sütlü tatlılara tarçın ve cevizi çok yakıştırdığım için onlarla süsledim fakat siz üzerine hindistan cevizi de serpebilirsiniz veya çikolatalı sos dökebilirsiniz bunlar da çok yakışacaktır.


Ve ta- daa :) Buzdolabında 2-3 saat dinlenen pastamız servise hazır. Yanında yeni demlenmiş sıcacık bir çayla harika gidecektir. Hem pratik hem de bu kadar lezzetli olabilen bir şeye kim hayır diyebilir ki. Ayrıca her zaman söylerim birbirine tarçın ve ceviz kadar yakışan iki şey daha var mıdır :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder