11 Kasım 2013 Pazartesi

READY,SET,GO !

   Hepimizin de bildiği üzere başlangıçlar her zaman daha zordur, hepimiz deriz ya bir başlasam devamı gelecek diye. Benim için de blog fikri böyleydi,biliyordum bir başlasam devamı gelecekti fakat kafamda kurduğum halde bir türlü hayata geçirme kısmına geçemiyordum.Halbuki fikirler hayata geçirildikleri zaman değer kazanırlar, sadece fikir olarak kaldıkları zaman unutulup gitmeye mahkumdurlar.Ben de kendimi işte bu cümlelerle yüreklendirerek sonunda blogumu açtım :) 
  Siyaset bilimi ve Uluslararası ilişkiler bölümü öğrencisiyim fakat bunu hayatımın en büyük hatası olarak değerlendiriyorum. Blog fikri benim bir bölümzede olarak içimde kalan şeyleri, hayatta yapmak istediklerimi hayata geçirme şeklim olacak. Blog, bölümümün bende yarattığı olumsuz havadan beni kurtarıp, gerçekten ilgim olan şeyleri yapmamı sağlayacak yani en azından ben öyle umuyorum :) 
   Görselliğe, dekorasyona, güzel fotoğraflar çekmeye, hayatı daha tatlı kılan küçük ayrıntılara büyük ilgim var. Aynı zamanda yemek yapmaya, pastacılığa, güzel masalar kurmaya olan ilgimi de anlatabilmem mümkün değil :) Yemek yapmak bende zaman algısını durduruan, olumlu olumsuz her şeyi unutturan bir aktivite, bu sebeple hayatta yapmaktan en keyif aldığım şey yemek yapmak ve bunları güzel bir şekilde sunmak. İşte blog fikri benim bu ilgi alanlarımı hayata geçirebilme ve paylaşabilme aracım olacak. Zevkle okumanızı dilerim:)

                                                                                                             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder