24 Kasım 2013 Pazar

MOVIE RECCOMMENDATION 2



   Bonsoir ! Fransızca'yı çok sevdiğim ve bol bol duymak istediğim için sürekli kaliteli Fransız yapımı filmler araştırmaktayım. Bu filmi de araştırma yaparken buldum, hiç beklentisiz bir biçimde izledim ve oldukça keyif aldım. Gerçek bir hikayeye dayanıyor ve hayatın içinden gelmiş olması da insanı filme ayrı bir yakınlaştırıyor.





 Intouchables, 2011 yapımı, başrollerini François Cluzet ve Omar Sy'nin paylaşmış olduğu, yamaç paraşutu kazası yüzünden boyundan aşağısı felç kalan bir adam ile ona bakması için işe alınmış yardımcısının hikayesini anlatan bir dostluk filmidir. Drama- komedi tarzında nitelendirilmiş fakat öyle çok dram yüklü bir film diyemeyeceğim. Eğlenceli komedi faktörleri yer alıyor fakat salt bir komedi filmi de değil, insanın içini ısıtan ve güldüren tarafları var.

   Siz de boş vaktim var, Fransızca'nın tınısını 1.5 saat duymak istiyorum, güzel bir dostluk filmi izlemek istiyorum derseniz şansınızı bu filmden yana kullanabilirsiniz :)



  Filmin piyano soundtracklerini çok beğendim , hatta bu postu hazırlarken de dinledim. İyi seyirler efendim :)   IMDB: 8.5



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder