14 Kasım 2013 Perşembe

DECORATİON

     Dekorasyona olan ilgimden dolayı dekorasyon mağazalarını çok severim ve sık sık ziyaret ederim.Hayalimde tamamen bana ait bir evi tek başıma dekore etmek vardır hep, bu sebeple dekorasyon mağazalarına girip kendimi kaybettiğim, kafamda bir ev dekore ettiğim çok olmuştur. Dekorasyonda modernlikten ziyade klasik görünümü daha çok seviyorum,özellikle İngiliz tarzı ev dekorasyonuna büyük ilgim var.

  Soft ve pastel renkler, çiçek motifleri, danteller, ferforje aksesuarlar, çiçek motifli fincanlar, yemek takımları benim dekorasyon zevkimin başlıca parçalarıdır. Bu nedenle ki English Home isimli ev dekorasyon mağazası benim için çok çok ayrı bir yere sahip, içine girdiğim an kendimden geçiyorum abartısız :) Neredeyse bütün ürünleri benim zevkime hitap ediyor. Bu postumda da dekorasyon zevkimi en iyi yansıttığı için English Home ürünlerinden bayıldıklarımı sizinle paylaşmak istiyorum ayrıca belirtmek isterim ki bu post reklam amaçlı değildir tamamen kişisel istekle yapılmıştır :)











 Fotoğraflardan da anlaşıldığı gibi çiçekli ve pembeli dekorasyona takıntılıyım :) Tamamen benim dekore edeceğim bir ev de aşağı yukarı bunlara benzeyecektir diye tahmin ediyorum.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder