19 Kasım 2013 Salı

Best TV Series Ever !

  Evet farkındayım başlık çok iddialı oldu ama bu dizi gerçekten bu iddiayı fazlasıyla hakediyor. Diziyi tanıyanlar anlamışlardır Friends'ten bahsettiğimi. Bu benim en zevk alarak hazırladığım postlardan biri oldu çünkü ben gerçekten tam bir Friends hastasıyım :) 1994-2004 yılları arasında çekimleri tam 10 sene sürmüş olan bu dizi 10 sezon. Evet ben de ilk duyduğum zaman nee 10 sezon mu ? tepkisini vermiştim fakat izlemeye başladığım zaman lütfen bitme diye diye devam ettim. Şunu da itiraf etmeliyim ki 10 sezonu tam 3 kere baştan sona bitirdim :) Söylemiştim tam bir Friends hastasıyım. Hala da keyfim olmadığı zamanlar açarım bir bölüm ve bütün keyfim yerine gelir. Dizimize gelecek olursak, buyrun devamına :)





    Friends, Manhattan, New York'ta yaşayan altı yakın arkadaşın hayatlarını eğlenceli bir şekilde anlatan Amerikan komedi dizisidir. Bence komedi dizilerinin doruk noktasıdır Friends. Ne yazık ki özellikle bizim ülkemizde komedi diyince akla abartılı karakterler, argo kelimeler, hatta küfürler, abartılı konuşma tarzları gelir. Baktığımızda çekilen komedi dizilerinin ve filmlerinin çoğunda karakterlerin dış görünüşleri, konuşma tarzları,karakteristik özelikleri abartılmış, karikatürize edilmiş ve günlük hayatta göremeyeceğimiz tiplemelere sokulmuştur. İşte Friends bunların hiçbirini yapmadan, günlük hayattan karakterlerle, ince esprilerle, harika mimiklerle benim komedi dizisi anlayışımı şekillendirmiştir. O yüzden şuan piyasada bulunan hiçbir komedi dizisini izleyemiyorum, doğallıktan o kadar uzaklar ki.

 
 Yukarıda gördüklerimiz dizinin altı yakın arkadaş karakterleri. Hepsinin kendine has karakteristik özellikleri var ve belirtmeliyim ki hepsi gündelik yaşamda karşılaşabileceğimiz, saçma sapan tiplemelere sokulmadan eğlenceli özellikler taşıyan karakterlerdir :)

  Yukarıda ilk karakter Chandler Bing, yanındaki ise Phoebe Buffay

Joey Tribbiani, Monica Geller

Ross Geller ve Rachel Green. Benim dizide en sevdiğim karakter buradaki Ross karakteridir. Harika mimikleri var, yüzünü çok etkili kullanıyor :)




Burada gördüğünüz cafe ise Central Perk, dizinin karakterlerinin oturmayı en sevdiği sıcacık mekan:) Dizide sık sık karşımıza çıkıyor Central Perk. 


   Hayatımda en sevdiğim dizi olan ve eminim ki öyle de kalacak olan Friends'i sizinle paylaşmak istedim. Hatta bu diziyi hiç izlememiş olmayı ve yeniden başlayacak olmayı o kadar isterdim ki anlatamam. Hiç izlememiş olanlar çok şanslısınız :) Şiddetle ve ısrarla tavsiyedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder